tag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post7621487359416445894..comments2023-05-26T14:50:14.743+03:00Comments on ∞ Α π ε ι ρ 8: Slavoj Zizek " Η μαριονέτα και ο νάνος "CaRiNa-Κ.Κhttp://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comBlogger33125tag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-23742051572586250112013-02-26T15:53:42.009+02:002013-02-26T15:53:42.009+02:00ανώνυμοι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από...ανώνυμοι είπε...<br /> Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη. CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-5717167190059341802012-03-15T01:00:16.977+02:002012-03-15T01:00:16.977+02:00Σωστά.Φυσικό επόμενο.Εξάλλου με αυτόν τον τρόπο συ...Σωστά.Φυσικό επόμενο.Εξάλλου με αυτόν τον τρόπο συνηθίζεται να ρυθμίζονται οι σχέσεις στη κοινωνία των ανθρώπων (δημόσιες /ιδιωτικές ,ψηφιακές και μη).<br />Καλημέρα σας...CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-29196703316068271612012-03-15T00:26:01.548+02:002012-03-15T00:26:01.548+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-52735551619406534982012-03-14T22:17:20.243+02:002012-03-14T22:17:20.243+02:00Παρενθετικά μια ερωτηση,ώστε στη συνέχεια να εκφρά...Παρενθετικά μια ερωτηση,ώστε στη συνέχεια να εκφράσω τις σκέψεις μου για όσα έγραψες:<br />εάν το "εγώ" σου μεταμορφωθεί σε ρυάκι μπορεί το "εγώ" μου (λέμε τώρα..)που αισθάνεται αυτήν την μεταμόρφωση να πιεί νερό απ' αυτό το ρυάκι;CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-42212683217648520232012-03-13T02:45:26.506+02:002012-03-13T02:45:26.506+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-73514963573921873542012-03-11T11:48:51.254+02:002012-03-11T11:48:51.254+02:00Ναι το εξαιρετικό μπορεί να είναι και σπάνιο,ωστόσ...Ναι το εξαιρετικό μπορεί να είναι και σπάνιο,ωστόσο η διαπίστωσή του το "ενδύει" με εισαγωγικά .... <br /><br />" και μας μπερδεύει:) "<br />ε,καλά δεν πειράζει που και που το μπέρδεμα :)<br /><br />Η πολλαπλότητα των υποκειμένων Σου που δεν ανήκουν σ'αυτό τον κόσμο, και σου υπενθυμίζει ότι δεν εισαι αυτού του κόσμου,τότε πιθανόν το "Μου" σου να μην υφίσταται στο προσωπικό σου υπαρκτό λεξικό,εκτός κι αν είναι ένδειξη ότι το Ένα είναι η πολλαπλότητα και πως το ένα δεν αποκλείει το άλλο..,ή όχι;<br />Δηλαδή,αφού ο Καντιότης λέει " ".. metaphysics must be considered as really existing.." οπότε μπορού με και να θεωρήσουμε(αφού η βάση του μεταφυσικού είναι ο υπαρκτός κόσμος) πως η πολλαπλότητα μέσα στα όρια του φυσικού κόσμου )είναι Μία;<br />Τα παραπάνω μπορείς να τα εκλάβεις και ως λόγια που συμβάλλουν στο μπέρδεμα:)<br /><br />"Το κλειδί ίσως να ενυπάρχει στα πολλαπλά υποκείμενα και η αίσθηση του ενός, να είναι η παγίδα."<br />Το κλειδί για να ανοίξει τί;<br /><br />α! ίσως και άσχετα με το θέμα,θυμήθηκα έναν πίνακα του Vladimir Kush <br />http://2.bp.blogspot.com/-sLych7v2ZRQ/T1xdOvEmzTI/AAAAAAAAB7g/Pe1VWo8krbY/s1600/417521_270562669679656_100001777743461_580735_1149772687_n.jpg<br />:)<br /><br />Για την ποιητική-ερωτική σχέση έτσι όπως την έκφρασες και την αισθάνεσαι νομίζω ότι αδυνατώ να προσθέσω κάτι ...και θέλω να το πω.<br /><br />"Δεν ξέρω πώς έφτασα εδώ και αν ό,τι έχω γράψει σχετίζεται απόλυτα με τις ερωτήσεις σου - ελπίζω να σχετίζεται - αλλά δεν γυρίζω τώρα πίσω:)"<br />Δεν ξέρω πώς έφτασα εδώ και αν ό,τι έχω γράψει σχετίζεται απόλυτα με τις ερωτήσεις σου - ελπίζω να σχετίζεται - αλλά δεν γυρίζω τώρα πίσωCaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-84871664042891156682012-03-10T19:25:04.306+02:002012-03-10T19:25:04.306+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-22997307418854570692012-03-10T15:42:26.274+02:002012-03-10T15:42:26.274+02:00Η υποκειμενική πραγματικότητα που διαμορφώνει ο κα...Η υποκειμενική πραγματικότητα που διαμορφώνει ο καθένας μας δια και μέσα στον κόσμο των αισθήσεών του, επηρεάζει τις διαφορετικές ερμηνείες που αποδίδει σε πράγματα και ιδέες και σ΄αυτά στηρίζεται το βήμα και το κάθε βήμα που ακολουθεί, στην προσωπική του πορεία.<br />Ωστόσο,υπάρχει πάντα ένα πρώτο βήμα,στα ορια αυτού που συμβατικά θέλουμε να ονομάζουμε πορεία και βρίσκεται σ'ένα συνεχή διάλογο στη διάσταση της κίνησης,κι έτσι αυτό που χαρακτηρίζεται ως δράση του ανθρώπου (ως ένα σύνολο βημάτων με την ευρεία έννοια) είναι η ατέρμονη δραπέτευση από ένα τόπο και μ' έναν προορισμό (επειδή δραπετεύουν) ,δηλ.ίσως είναι ένα συνεχές "πρώτο βήμα".Ο "πρώτος" βηματισμός αυτής της δρα-πετευ-σης έχει ένα ρυθμό και συνιστά ένα σύνολο άπειρων μετακινήσεων στο χωρόχρονο. <br /><br />Τί συμβαίνει όμως όταν αυτά τα μη " κοινά βήματα" ανταμώσουν σ' ένα κοινό τόπο ;<br /><br />"..τόσο αυτό το " κάτι " αποκτά κοινή σάρκα και κοινά οστά,ανάμεσα στα δύο υποκείμενα και μέσα στους κόσμους των αισθήσεών τους"<br /><br />Πως ενσαρκώνεται αυτή η κοινή πλέον αίσθηση;Δηλ.σ' ένα περιβάλλον δοτικότητας-δεκτικότητας αναπτύσσεται ένας χώρος χρωμάτων,γεύσεων,ήχων,οσμών..,που ενώ διατηρείται η υποκειμενική αίσθηση των υποκειμένων,έχει (και) μια κοινή ιδιαίτερη υφή, ή όχι ;<br />Έτσι όπως το βιώνεις (εάν είχες τέτοιου είδους εμπειρία) είναι κάτι το εξαιρετικό ή το σύνηθες ;CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-69969371567131256292012-03-09T20:33:45.507+02:002012-03-09T20:33:45.507+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-73131700762813560812012-03-08T23:13:30.019+02:002012-03-08T23:13:30.019+02:00Όταν ανάμεσα σε δύο υποκείμενα σε σχέση δοτικότητα...Όταν ανάμεσα σε δύο υποκείμενα σε σχέση δοτικότητας - δεκτικότητας, δεν αναπτύσσεται το "τίποτα" αλλά το "μη τίποτα" ή το "κάτι" ....<br />τι χαρακτηριστικά θα του δίναμε στον κόσμο των αισθήσεων; ...εκτός εάν το "κάτι" αυτής της σχέσης είναι το βήμα του δραπέτη...CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-16876998312044789792012-03-08T09:33:41.218+02:002012-03-08T09:33:41.218+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-81973985468667507722012-03-07T18:42:14.246+02:002012-03-07T18:42:14.246+02:00Αυτή η αίσθηση διαχρονικότητας της άδολης δοτικότη...Αυτή η αίσθηση διαχρονικότητας της άδολης δοτικότητας ή απλά δοτικότητας κάποιων ανθρώπων στην ζωή μας είναι ιδιαίτερο.<br />Αλήθεια υφίσταται δοτικότητα χωρίς δεκτικότητα; ποιο προηγείται και ποιο έπεται;<br /><br />Θέλω να πως καλησπέρα...<br /><br />Καλησπέρα :)CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-61766982340418699032012-03-07T14:14:36.885+02:002012-03-07T14:14:36.885+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-74459621284595371692012-03-06T19:22:55.872+02:002012-03-06T19:22:55.872+02:00ok
Απορία : τί ισχύει για σένα (ν' συνομιλητή)...ok<br />Απορία : τί ισχύει για σένα (ν' συνομιλητή), είναι κάποιος δοτικός και το διαπιστώνει εκ' των υστέρων δια μέσω του άλλου(ως δέκτη) από τις αντιδράσεις του ή αρχικά ορίζεται,οριοθετείται η έννοια από τους ν' συνομιλητές και στη συνέχεια (συμπεριλαμβάνοντάς την ως κοινή συνθήκη) συμπεριφερονται ή όχι δοτικά;CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-16355829267371405252012-03-05T18:37:15.160+02:002012-03-05T18:37:15.160+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-41111735376977136542012-03-03T19:05:47.115+02:002012-03-03T19:05:47.115+02:00Το να γράφεις έτσι όπως αισθάνεσαι και βιώνεις την...Το να γράφεις έτσι όπως αισθάνεσαι και βιώνεις την πραγματικότητα γύρω σου,χωρίς να περιορίζεσαι στον τρόπο εκδήλωσης αυτής της "γραφής", αποτελεί για μένα προϋπόθεση διαλόγου.Αντίθετα όταν ο εκφερόμενος λόγος του συνομιλητή ενδύεται την "καθωσπρέπεια", τότε γίνεται η συνομιλία κενή νοήματος.<br />Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι περιορίζεται η δυνατότητα του έτερου συνομιλητή με την σειρά του,μη αποδεχόμενος αυτή της συμπεριφορά,να μη συμμετέχει σ' αυτή τη συνομιλία.<br />Ο καθένας εκτίθεται με τις επιλογές του.Βέβαια νομίζω ότι σημαντικότερο είναι η δυνατότητα στην επιλογή και η ελεύθερη έκφραση αυτής της επιλογής.<br />Όσον αφορά στην αγάπη,συμφωνώ ότι συνήθως εκφέρουμε λέξεις με την συμβατική τους σημασία δηλ. προς εξυπηρέτηση της λειτουργικότητας της κοινωνίας,ενώ διατηρούμε παράλληλα και υποκειμενική έννοια.Αυτό βέβαια,έχει ως αποτέλεσμα συνήθως όταν μιλάμε να μην συλλαμβάνουμε τι λέμε.Πιθανόν λοιπόν όταν δύο ανθρωποι έρχονται σε επικοινωνία(με οποιονδήποτε τρόπο),να αποδίδουν διαφορετική έννοια στις ίδιες λέξεις.Το ίδιο συμβαίνει και με τη λέξη αγάπη.Λέγοντας καποιος "σ' αγαπάω" συνθέτει με διαφορετικά σημαίνονται την έννοια και διακατέχεται απο διαφορετικά συναισθήματα από τον άλλον στον οποίο το απευθύνει.<br />Ωστόσο κάτω από εξαιρετικές συνθήκες οι σημασίες πιθανόν και να συγκλίνουν.<br />Ναι,στις εμπειρίες της ζωής μου είχα δεχτεί εκδηλώσεις αγάπης με διάφορους τρόπους.Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά αλλά και τίποτα. Ναι,το να σου λενε "σ' αγαπώ,σ' αγαπώ,σ' αγαπώ" εκτός του ότι δεν εκφέρεται κάθε φορά με το ίδιο νόημα αλλά και η επανάληψή του δεν είναι έκφραση της έντασης του συναισθήματος ,αλλά πιθανόν δηλωτικό μιας έλλειψης,τόσο από αυτόν που το εκφέρει όσο και από αυτόν που το δέχεται ή επιθυμεί να είναι δέκτης αυτού του τρόπου εκδήλωσης της αγάπης.<br /><br />Τώρα,στην δική μας επικοινωνία,στους διαλόγους ή "διαλόγους" ( όπως σε κάποια στιγμή έγραψες),μου είναι ευχάριστο να συζητώ μαζί σου και φαντάζομαι ότι το έχεις αντιληφθεί.Βέβαια λες ότι "είσαι υπέρ του δέοντος δοτικός" από τη στιγμή που μου στέλνεις "κατεβατά"...:),αλλά από τη στιγμή που δεν σε γνωρίζω δεν είναι κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα που καταλήγεις εσύ,αλλά θα το δεχτώ έτσι όπως το λες,δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω,εξ άλλου είναι σημαντικότερο το ότι αισθάνεσαι δοτικός και μοιράζεσαι κάποιες σκέψεις μαζί μου.Σ' ευχαριστώ γι' αυτό.<br />Εγώ ,λοιπόν, " ο ν' συνομιλητής σου", νομίζω ότι δεν υποβιβάζεις την έννοια (στη μεταφυσική της διάσταση) ούτε βιωματικά μέχρι στιγμής μου έχεις δώσει τέτοια εντύπωση,ελπίζωντας ότι μιλάς μέσα απ' αυτήν κι όχι γι' αυτήν.<br /><br />Να είσαι και να εκφράζεσαι όπως επιθυμείς.Σε παρακαλώ.CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-41403036573046371592012-03-02T23:36:53.768+02:002012-03-02T23:36:53.768+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-47808352995236991462012-03-02T00:32:00.866+02:002012-03-02T00:32:00.866+02:00Μέσα λοιπόν από τον α-κατ-ανόητο και σκοτεινό λόγο...Μέσα λοιπόν από τον α-κατ-ανόητο και σκοτεινό λόγο μου(όπως τον χαρακτήρισες )-δηλωτικό ίσως και της αδυναμίας σου να τον αναγνώσεις και να ερμηνεύσεις- σου λέω πως βλέπω ότι οι άνθρωποι έχουν μια ευκολία να μιλούν για ή με σκληρότητα ενώ για ή με αγάπη το αποφεύγουν συστηματικά και το ανάγουν στη σφαίρα του μεταφυσικού.Τί εύκολη οδός ώστε να αποφεύγει κανείς να είναι δοτικός!<br /><br />Ωστόσο,από τη στιγμή που έχεις καταλήξει στο συμπέρασμα ότι διαφορετικά κατανούμε ,και κατά συνέπεια αδυνατείς να απαντήσεις στη φράση-ερώτηση, νομίζω ότι δεν θα επιμείνω,μια και αισθάνομαι ότι σ' έχω φέρει σε δυσάρεστη θέση.<br />Λυπάμαι,δεν ήταν αυτή η προθεσή μου.CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-55074890380732998112012-03-01T23:04:50.145+02:002012-03-01T23:04:50.145+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-42544618165001638612012-03-01T20:30:03.504+02:002012-03-01T20:30:03.504+02:00Οδοιπόροι εύκολων δρόμων,οι απ-άνθρωποι περι-πατητ...Οδοιπόροι εύκολων δρόμων,οι απ-άνθρωποι περι-πατητές αυτής της γης...<br />Προσπερνούν τα ανθρώπινα "εμπόδια", για ανόητες επιδιώξεις (χωρίς ενδοιασμό),και περιορίζονται συνεχώς στην ατομικότητά τους.<br /><br />Η αγάπη; Τί έγινε η αγάπη ανώνυμε ...; Σε κυρίευσε η σκληρότητα της ταινίας και την προσπέρασες; <br />Ωστόσο,νομίζω η ψυχρότητα επιτείνει το αίτημα για αγάπη.<br /><br />Εύχομαι,την υπέρβαση που επιθυμείς. Ίσως αν γίνει αιωνιότητα και μια μέρα....<br /><br />"Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος..."<br />Μια άνοιξη μου αρκεί.<br />Επίσης ! :)CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-55950494581206432012012-03-01T02:04:26.434+02:002012-03-01T02:04:26.434+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-33939788736714645502012-03-01T01:34:48.599+02:002012-03-01T01:34:48.599+02:00Αν και λένε " Μάρτης γδάρτης και παλουκοκάφτη...Αν και λένε " Μάρτης γδάρτης και παλουκοκάφτης...",ωστόσο ας προσπαθήσουμε και ελπίσουμε για έναν καλύτερο μήνα...CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-70054579854192819242012-03-01T01:30:24.291+02:002012-03-01T01:30:24.291+02:00- [...]"Ο κόσμος νομίζει πως επειδή είσαι γέρ...- [...]"Ο κόσμος νομίζει πως επειδή είσαι γέρος, φτωχός, σακάτης και έντρομος, δεν μπορείς να υπερασπιστείς τον εαυτό σου, και σε γενικές γραμμές αυτό αληθεύει. Αλλά έτσι και σου τύχουν ευνοϊκές συνθήκες, ένας επιτιθέμενος ασθενικός και αδέξιος, στα μέτρα σου τελοσπάντων,κι ένα μέρος απόμερο, τότε έχεις μεγάλες πιθανότητες να δείξεις πόσα απίδια βγάζει ο σάκος. Και η υπενθύμιση αυτής της πιθανότητας, που τόσο συχνά παραβλέπεται,..."<br />Μολλόυ-Σ.Μ<br /><br />- Όσα έγραψες θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα εξαιρετικό κείμενο,του οποίου η ουσία είναι μια κεκαλυμένη( αγωνιστική)... κλάψα.<br />- Αυτοί οι "αγωνιστές συνάνθρωποι" στους οποίους απευθύνεις την κραυγή μήπως είναι αγωνιστές χωρίς ακοή;<br /><br />- Αυτό που έχει σημασία είναι τί γίνεται πέρα από την κραυγή...CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-25285589987162145582012-03-01T00:48:12.814+02:002012-03-01T00:48:12.814+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11088137205449378551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1841156995010980441.post-40644248271525135102012-03-01T00:28:04.052+02:002012-03-01T00:28:04.052+02:00....δεν τίθεται θέμα για συγγνώμη
:)....δεν τίθεται θέμα για συγγνώμη<br />:)CaRiNa-Κ.Κhttps://www.blogger.com/profile/05968700160906097156noreply@blogger.com