Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

AGAPI MOU FIDELLA PROTINI - GHETONIA







στίχοι
Sto korafaissu 'ssiànonna linari (Στο χωραφάκι σου μάζευα λινάρι)
ce 'derlampise mesa sto chlorò (και άστραψε μέσα στο πράσινο)
sekundu motti skònnete o fengari (όπως όταν σηκώνεται το φεγγάρι)
atto krovàtti tu òrrio, pereftò (απ΄το κρεβάτι του ωραίο, λαμπρό)
M'ide c'ekàise 'kau sta chortìa (μ’ είδες, κι έκατσες πάνω στο χορτάρι)
faristi n'avro sena manechì (χαρά μου, που σε βρήκα μοναχή)
Tàrassa, ma so leo ma ti kardìa (φύγε, μα σού το λέω με την καρδιά μου)
ta poia pian ambrò ce a mmàddhia 'mpì (τα πόδια προχωρούν, τα μάτια εκεί)
  
Agapimu fidela, protini (αγάπη μου πιστή)
Sto korafaissu 'ssiànonna linari (Στο χωραφάκι σου μάζευα)
ce 'derlampise mesa sto chlorò (και άστραψε μέσα στο πράσινο)
sekundu motti skònnete o fengari (όπως όταν σηκώνεται το φεγγάρι)
atto krovàtti tu òrrio, pereftò (απ'το κρεβάτι του,ωραίο,λαμπρό)
M'ide c'ekàise 'kau sta chortìa; (Αγάπη μου πιστή,πρώτη,)
faristi n'avro sena manechì,(και τη νύχτα στον ύπνο μου σε βλέπω)
Tàrassa, ma so leo ma ti kardìa,(ξυπνώντας δε σε βρίσκω εκεί)
ta poia pian ambrò ce a mmàddhia 'mpì.(και αρχίζω και κλαίω πολύ πολύ)


~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου