Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

 
Γιάννης Νανόπουλος - " Πέταγμα"
Γιάννης Νανόπουλος: Στίχοι - Ερμηνεία - Μουσική


Ένα, δύο, τρία κι έφυγα
με τα φτερά μου σ εσένα πέταξα
είδα ποτάμια, βουνά και πέλαγα
δάση,λιβάδια, κι άστρα πως σ έντυνα
κράτα ψυχή μου
κράτα γερά μ ακούς ..
κράτα καρδιά μου σ ανέμους δυνατούς
μη σας μαγέψουν τα γάργαρα νερά
πρωτού να φτάσω στης πόρτας τα σκαλιά

τέσσερα πέντε έξι κι έφτασα
χίλιες μορφές σου στο δρόμο μέτρησα
ήσουν το φως μου φωτάκι μαγικό
ήσουν λυγμός μου δάκρυ παντοτινό
σου φερα πίσω το στερνό φιλί
που σου χα δώσει εκείνο το πρωί
σου φερα λόγια που άφησες στερνά
και τα όνειρά μου με σένα αγκαλιά

εφτά, οκτώ, εννιά ήταν τα σκαλιά
παραδεισένιο πρίγκιπα άρχοντα
κόψε το μήλο και δώσ μου το μισό
κι άσε να μείνω ώσπου να σε χαρώ
μα εσύ μου είπες να φύγω να χαθώ
πως δε χωράω άλλο να είμαι δω
μου δώσες κρίνα και άνθη λεμονιάς
να τα φυλάξω στους κήπους της καρδιάς
κι όταν ξανάρθω πάλι με το καλό
να μη ξεχάσω απ' τ΄ όνειρο να βγω

δέκα κι έξι μέτρησα σπαθιά
έξω στης πόρτας τα εννιά σκαλιά

ένα, δύο, τρία κι έφυγα

για τον κάτω κόσμο πέταξα

ο

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου