Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

lovers



Rene Magritte - lovers


Τα Χέρια σου 

Όταν τα χέρια σου έρχοντια,
αγάπη μου,προς τα δικά μου,

τι μου φερνουν πετώντας;

Γιατί σταμάτησαν

στα χείλη μου ξαφνικά,

γιατί τα αναγνωρίζω

σάμπως τότε,πριν,

να τα είχα αγγίξει,

σάμπως πριν υπάρξουν 

να είχαν διατρέξει

το μέτωπό μου,τη μέση μου;


Η απαλότητά τους ερχόταν

πετώντας πάνω από το χρόνο,

πάνω από τη θάλασσα,πάνω από τον καπνό,

πάνω από την άνοιξη,

κι όταν έβαλες

τα χέρια σου στο στήθος μου,

αναγνώρισα τα φτερά

χρυσού περιστεριού,

αναγνώρισα τη γαλαζωτή άργιλο

και το χρώμα του σταριού.

Όλη μου τη ζωή

γυρνώ για να τα βρω,

Ανέβηκα σκάλες,

διέσχισα δρόμους,

με πήραν τρένα,

με φέραν τα νερά,

και στη φλούδα των σταφυλιών

μου φάνηκε πως σε άγγιξα.

Το ξύλο ξάφνου

μου έφερε την αφή σου,

το αμύγδαλο μου ανάγγειλε

τη μυστική απαλότητά σου,

ώσπου κλείσανε

τα χέρια σου στο στήθος μου

κι εκεί σαν δυο φτερά 

τελείωσαν  το ταξίδι τους.


"ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ""
Πάμπλο Νερούδα


Ερωτικά ποιήματα



____~_____


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου