Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

εκ του ανασφαλούς




Hand Study-DaVinci Leonardo


Χέρια 

χέρι
 

κρέμεται χαλαρά
 

αδιάφορα 

αφημένο στη δύναμη έλξης.

 


Μια καρπιαία στροφή
 

μια αιφνίδια εκτροπή
 

δομεί μια σχέση συγκράτησης και
 

διατείνοντάς την στον ουρανό  

εκφράζει 

παρακλητική χροιά.




©Κ.Κ.-CaRiNa
 





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Q1

Τον τελευταίο χρόνο,μέσα σ' ένα περιβάλλον αγωνίας,αβεβαιότητας και προσπάθειας επιβίωσης,η απελπισία ωθεί πολλούς ανθρώπους να γίνουν  αυτόχειρες.Σ'αυτό το κλίμα απασχόλησε τη σκέψη μου,η μαχητικότητα των αστέγων και η (μη)παραίτηση....


ποια προσδοκία και ποιο νόημα 
                        συντηρεί τον άστεγο στη ζωή
                                       και δεν επιλέγει την παραίτηση;




©Κ.Κ. - CaRiNa
___________



2 σχόλια:

  1. θα ήθελα να ήμουν κινηματογραφιστής και να έκανα φιλμ αυτή την κίνηση του χεριού που περιγράφεις. απάντηση δεν έχω ,- και ποιός θα μπορούσε άλλωστε- όμως το σημαντικό εδώ είναι η ερώτηση νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η ιδέα της κινηματογράφησης..
    άχρονο,ταρκοφσκικό πλάνο δένει την σκέψη της σκέψης μου(....
    Θα το δοκιμάσω (με τα πενιχρά μου μέσα)
    :)

    Ωστόσο και μόνο διερώτηση ή προσπάθεια σκηνοθετησής της,εμπεριέχει θέση...
    και είναι ιδιαίτερα σημαντικό.
    Νομίζω όμως ότι οι περισσότεροι προσπερνούν...- άνθρωπο/χέρι ,ερώτηση /διερώτηση ,στοχασμό -

    ΑπάντησηΔιαγραφή