Henri Cartier Bresson, Hyeres, France, 1932 |
Εάν το αποτέλεσμα/η απεικόνιση της "αποφασιστικής στιγμής" -κατά
Bresson- είναι ο ενδιάμεσος χώρος ,αυτός που συνδέει τον εσωτερικό και
εξωτερικό κόσμο του φωτογράφου,τότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο εκτός
κάδρου χωροχρόνος είναι ο εσωτερικός του κόσμος και το κάδρο ο εξωτερικός;
Επιπρόσθετα ο "αναγνώστης" έχει την αντίστροφη σχέση με το
απεικονιζόμενο θέμα ή όχι;
φωτογραφία: Πλάτων Ριβέλλης |
Με δεδομένο ότι η σύνθεση του απεικονιζόμενου θέματος μιας φωτογραφίας γίνεται δια του αποκλεισμού,αυτού που ξεκινάει και που ακολουθεί -εκτός κάδρου,αλλά εντός του οπτικού του πεδίου -, τότε ποιο από τα δύο συμβαίνει; Ο Λόγος του φωτογράφου είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την φωτογραφία του ή αυτά που έχουν αποκλειστεί;
~*~
aSκeΨiας το ανάγνωσμα
από CaRiNa
Αυτή η ανάρτηση εκπέμπει ευγένεια και λεπτότητα. Πολύ διακριτικό το άγγιγμα. Χαρακτηριστικό του ιστολογίου εξάλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου Μάκη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πολύ που σε ξανβρίσκω να μοιράζεσαι τις εντυπώσεις σου μαζί μου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια!
Οι φωτογραφίες νομίζω ότι αφήνουν αυτήν την αίσθηση του αγγίγματος,αυτού που αγγίζει και αυτού που αγγίζεται...
Καλό απόγευμα να'χουμε :)