Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Αρχαία Ελληνική Μουσική - Απολλώνιος




__


 Αρχαία ελληνική μουσική
Αncient Hellenic Lyra
  
Θεραπευτική Μουσική των Ασκληπιείων - "Απολλώνιος"

Ο Μιχάλης Καραβασίλης είναι ιδρυτής του Ερευνητικού κέντρου Ελληνικής Μουσικής και Μουσικών Οργάνων "Απολλώνιος".  

Η "Φόρμιγγα"  φόρμιγξ (Αρχαία Ελληνική Λύρα), είναι το αρχαιότερο έγχορδο μουσικό όργανο των Ελλήνων και μοιάζει με άρπα.Έχει κατασκευαστεί στο ερευνητικό κέντρο αρχαίας ελληνικής μουσικής και μουσικών οργάνων- το οποίο  δημιούργησε το 1983, μόλις επέστρεψε από τις σπουδές του στην Αμερική- από τον ίδιο, με ειδικά υλικά, ακολουθώντας πιστά, τα αρχαία ελληνικά πρώτυπα. 

Απομαγντοφωνημένο απόσπασμα από εμφάνισή του σε διάλεξη ( από CaRiNa )
"Είναι μηκυναϊκή λύρα του 1400 π.Χ.
Έχουνε βρεθεί δύο εικαστικές μαρτυρίες,η μία στα φυκια στην Αργολίδα δηλαδή κάτω από τις Μυκήνες και η άλλη στα ανάκτορα της Πύλου.Είναι ασυνήθιστο όργανο. Δεν το συναντάμε σε άλλες εικαστικές μαρτυρίες. Για ποιον λόγο. Γιατί ήταν όργανο που το χρησιμοποιούσαν στα Ασκληπεία και ήτω μυστικό όργανο. Γιατί έχει δυνατότητες συντονισμού της 523. Δηλαδή,τι κάνει;Τι σημαίνει 523 αρχικά: Η 523 συχνότητα είναι η συχνότητα που συντονίζεται το σύμπαν. Λοιπόν, αυτή η συχνότητα, είναι η πυραμίδα των ήχων της δημιουργίας του σύμπαντος. Αυτή τη συχνότητα την εκπέμπει το όργανο αυτό, η οποία μέσω των χιλιοσφαίρων (του νόμου των σφαιρών του Πυθαγόρα), μπαίνουν στο ακουστικό νεύρο, και από κει διαχαίονται σ΄ όλο το σώμα και στον εγκέφαλο. Με την δονητικότητά τους, ξυπνούν νευρώνες οι οποίοι κοιμούνται και είναι υπευθυνοι για την ίαση όλου του οργανισμού μας.

Το σημείο Φ σε σχέση με τη Λύρα
Η λύρα έχει 17 χορδές. Η κάθε χορδή, αντιπροσωπεύει έναν κίονα των πλευρών του Παρθενώνα. Είναι οι ίδιες οι συχνότητες, οι οποίες εκπέμπουν οι κίονες του Παρθενώνα. Η κωνικότητά τους φθάνει στο κέντρο του βράχου και εδώ τελειώνει η αρχή της δεύτερης κιονοστοιχίας του Παρθενώνα.Δηλαδή, η δεύτερη κιονοστοιχία είναι αυτή που βλέπουμε εμείς. Κάτω είναι όλο αυτό το σύστημα, το οποίο δονείται... "



Η "θεραπευτική μουσική των Ασκληπιείων", χρησιμοποιείτω κατά την Αρχαιότητα στα Ασκλήπιεία της Ελλάδας ως θεραπεία ή μέρος της θεραπείας των ασθενών.

" Η μουσική που ακούγεται είναι ηχογράφηση από την εμφάνιση και συμμετοχή του "Απολλώνιου" (Μιχάλης Καραβασίλης),στο Φεστιβάλ Εναλλακτικών Θεραπειών και Ελληνικού Οικουμενικού Πνεύματος και 7ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ρέικι, στις 21-22 και 23 Δεκεμβρίου 2012, με το ωριαίο βιωματικό σεμινάριο με τίτλο "Θεραπευτική Μουσική των Ασκληπιείων". "


Σημείωση

Μετά από επισήμανη που μου έγινε, ωφείλω να συμπεριλάβω στις παραπάνω πληροφορίες και την αναφορά στην πηγή (κάτι που παρέλειψα χωρίς πρόθεση). Συγκεκριμένα: 
Ως πηγή του ηχητικού μέρους του βίντεο καθώς και ενός αποσπάσματος κειμένου το οποίο περιέλαβα στο πεδίο των σημειώσεων/πληροφοριών (και το έχω βάλει σε εισαγωγικά), χρησιμοποιήθηκε το βίντεο Θεραπευτική Μουσική των Ασκληπιείων -"Απολλώνιος "
από τον χρήστη
ΥπερΝόησις Τηλεόραση "
το link :  http://youtu.be/Hon7crP6mpc.

_____


  " Το Απόκρυφο Μυστικό  της  Ανθρωπότητας " Ν2
Η ψυχή μας έρχεται στον ένσαρκο βίο χωρίς να την ακολουθεί το σύνολο της μνήμης της, αυτό συμβαίνει γιατί αναπτύσσει τον πέμπτο ((5)) κόμβο των αρμονικών διαστάσεων του σύμπαντος, το όλον της μνήμης μας βρίσκεται προστατευμένο στο σύνολο του πνεύματος, που και αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη, όπως επίσης ο ένσαρκος βίος σηματοδοτείται από τον αριθμό πέντε ((5)) και επί του σώματος του Ανθρώπου μέσω των άκρων και τον δακτύλων αλλά και επί της ψυχής μέσω των αισθήσεων. Αυτό που πρέπει να βιώσει ο κάθε άνθρωπος είναι τον δικό του αστρικό χρόνο & ρυθμό, παραβλέποντας άμεσα και ταχύτατα την παγίδα του κοινωνικού ψευδοχρόνου. Ο δικός μας ο χρόνος ο πραγματικός είναι ο εσωτερικός, ο χρόνος & ο ρυθμός της ψυχής, που εκπροσωπεύει τον Συμπαντικό χρόνο, ο οποίος υπόκειται στους νόμους της Αρμονίας του Σύμπαντος. Βιώνοντας ο κάθε ένας από εμάς τον εσωτερικό του χρόνο, αρχίζει πια ενεργά να ασχολείται με τον εαυτό του και ποιο συγκεκριμένα με την ίδια τη ψυχή του, όπως λέει ο λαός παίρνει το τιμόνι στα χέρια του, για τη ψυχή θα μιλήσουμε αναλυτικά σε άλλο άρθρο. Αυτό είναι το πρώτο και το μεγαλύτερο βήμα αυτογνωσίας, δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, με την βοήθεια συγκεκριμένης μουσικής και με ειδικευμένους ανθρώπους απλοποιείται, αυτή η μουσική διέπεται από της συμπαντικές αρμονικές δομές της πρωταρχικής δημιουργίας του σύμπαντος, μπροστά σε αυτή την δονητική και αρμονική καθαρότητα του συγκεκριμένου ήχου δεν μπορεί να αντισταθεί ο σκοταδισμός, η δυσαρμονία, η αρνητική ενέργεια κ.τ.λ. Η ψυχή μας, δηλαδή εμείς οι ίδιοι είμαστε δομημένοι με όλα τα χαρακτηριστικά του D.N.A. του Σύμπαντος, που με την σειρά του και αυτό διέπεται από τους νόμους της Αρμονίας.
Μιχάλης Καραβασίλης

__


Χρήστης Νικόλαος Μαγαλιός 

__








επιμέλεια CaRiNa

8 σχόλια:

  1. Απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από εμφάνιση του Μ.Καραβασίλη σε τηλεοπτική εκπομπή με θέμα:"Η Συμπαντική Μουσικότητα της Γλώσσης".

    Δημοσιογράφος
    Γιατί είναι βασική η μουσική και τι σχέση μπορεί να έχει με την ελληνική γλώσσα, που τόσο βάναυσα χτυπιέται ειδικά τον τελευταίο καιρό;

    Μ.Καραβασίλης
    Καταρχάς η μουσική είναι ήχος. Κι ό ήχος είναι αυτός που δημιουργήθηκε πρώτα στο σύμπαν. Το πρώτο πράμα που δημιουργήθηκε στο σύμπαν είναι ο ήχος. Όταν αποφάσισε να κινηθεί το σύμπαν παρήγαγε ήχο. Εντός αυτού του ήχου, υπάρχει η πληροφορία, η οποία είναι μέσα στο DNA μας. Αυτή η πληροφορία έχει την ικανότητα, μέσω της αρμονικής δονητικότητας, της αρμονικής συμπαντικής δονητικότητας, να μπορέσει να προστατέψει την υγεία μας, την ατομική μας υγεία,αρχικά. Και στα ασκληπεία το γνώριζαν αυτό. Είχαν ένα όργανο σαν αυτό που χρησιμοποιώ εγώ, το οποίο αυτό το όργανο παράγει,τους εφτα αρμονικούς κόμβους του σύμπαντος. Αυτοί οι εφτά αρμονικοί κόμβοι του σύμπαντος, έχουν την ιδιότητα να συντονίζουν το σύμπαν σε μία συγκεκριμένη συχνότητα, στη 523 (πεντακόσια εικόσι τρία). Είναι η νότα ντο. Επιβάλλει την απόλυτη αρμονία. Ταυτίζεται με το ελληνικό γράμμα Υ ( ύψιλον). Με τον υποδοχέα.Τον οποίο υποδοχέα κάνουν προσπάθεια να τον αφαιρέσουν.

    [...]Οι βουβουζέλες, πνευστά όργανα, έχουν την δυνατότητα να παράγουν μία νότα, μια συχνότητα η οποία, όταν συνδυάζεται με άλλες οι οποίες δεν είναι κουρδισμένες όλες και έχουν μία απόκλιση μεταξύ τους, είχαν μία δονητικότητα αποσυντονισμού. Αυτός ο ήχος που παράγουν είναι το ΣΙ ύφεση. Γιατί το σι ύφεση είναι η τελευταία αρμονική του σύμπαντος, η οποία είναι ελλειπής. Δεν είναι ολοκληρωμένη.Είναι η 12η.

    Όπως είπα νωρίτερα, αυτός ο ήχος βασίζεται στους εφτά αρμονικούς ήχους του σύμπαντος, είναι τα φωνήεντα. Εάν αφαιρεθούν τα τρία δηλ. το η,υ,ω, αυτομάτων μένουν πέντε. Έτσι μεταφερόμαστε στη πεντατονική κλίμακα η οποία είναι ημιτελής, γιατί ανήκει στον ένσαρκο βίο. Μας κόβουν την επικοινωνία με τον σύμπαν.
    Το γράμμα Η (ήτα) προσδιορίζει τον ήλιο, καθώς και την συχνότητα ΣΟΛ. Ο ήλιος παράγει αυτή τη νότα και γι αυτό τον λένε SOL .Αν αφαιρεθεί το Η (ήτα), αφαιρείται η έννοια του ήλιου, αφαιρείται η ζωτηκότητα, η πνευματική μας ζωτικότητα. Το ΣΟΛ είναι αυτό το οποίο προέρχεται από την κορυφή του ΝΤΟ. Δηλαδή εκεί που δονείται το ΝΤΟ δίνει και την εντολή να παραχθεί το ΣΟΛ. Έτσι έχουμε τη δονητικότητα του ΣΕΙΡΙΟΥ που παράγει ΝΤΟ και δείνει εντολή στο ηλιακό μας σύστημα ΣΟΛ.


    Έχουν μεταφράσει, αποδώσει εντελώς αντίστροφα το μονόχορδο του Πυθαγόρα, και αντί να κατεβαίνουμε την κοσμική κλίμακα την ανεβαίνουμε. Ο φυσικός νόμος λέει ότι όταν πετάξουμε ένα βοτσαλάκι στη λίμνη, οι κύκλοι δεν πάνε μέσα, βγαίνουν προς τα έξω.Αυτοί έχουν αντιστρέψει τους όρους, κι αντί νοητικά να φεύγουμε,συρρικωνόμαστε. Η δονητικότητα της συρρίκνωσης, αυξάνει την ταχύτητα του παλμού.Μέχρι που μηδενίζεται. Αυτό το μηδέν αντιπροσωπεύει τους νευρώνες του εγκεφάλου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι...
      Ο Λόγος, ο Υιός και Λόγος του Θεού του Ζώντος, δημιούργησε το σύμπαν και όχι το αντίστροφο.
      Μόνον λοιπόν η Εκκλησιαστική μουσική και το Ήθος είναι η Αλήθεια !
      Εσείς θεοποιείτε την Κτίση και εξουδενώνετε τον Κτίστη !
      Τι τραγική αποτυχία !
      Πόσο θα χαίρεται το Σκότος με τα λάθη σας...

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον.Φοβάμαι να τα πλησιάσω λίγο αυτά τα θέματα. Προπαγανδιστές κάθε είδους τα ακουμπούν. Εδώ είναι ένα νήμα. Ας το ακολουθήσουμε.

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Έχεις δίκιο kirikion.
    Προπαγανδιστές κάθε είδους και κάθε αντικειμένου, κυριαρχούν στην επικαιρότητα.
    Η αρχή υπάρχει. Κρατώντας το μίτο, στρέφουμε και το βλέμμα στην πορεία και την έξοδο.

    Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα.

    Την καλησπέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Carina, θα σου ζητήσω πολύ ευγενικά να αναφέρεις την πηγή από την οπόια πήρες τον ήχο αλλά και την περιγραφή για το εν λόγω βίντεο..ξέρεις δεν είναι καθόλου πρέπον να οικειοποιείσαι την δουλειά άλλων ανθρώπων και να την παρουσιάζεις μεταποιημένη ως δικό σου έργο...να μην αναφέρω τα κατοχυρωμένα εκ του νόμου πνευματικά δικαιώματα...σε καλώ λοιπόν άμεσα να διορθώσεις την στάση σου....επίσης είναι κρίμα να μην προβάλεις το βίντεο ως έχει και να αποσπάς τον ήχο βάζοντας δική σου εικόνα...το λιγότερο αδικείς τον δημιουργό όταν από μια ζωντανή του εμφάνιση προβάλεις μόνο το ηχητικό ενώ παρέχεται πλήρες απόσπασμα...δώρο στους αναγνώστες το πλήρες και αυθεντικό απόσπασμα .... https://www.youtube.com/watch?v=Hon7crP6mpc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. YperNoisis καλησπέρα σας, σας καλωσορίζω στο διαδικτυακό μου τόπο.
    Διάβασα προσεκτικά το σχόλιο/επισήμανσή σας και θα συμπληρώσω την πληροφορία αναφορά στην πηγή του ηχητικού μέρους του βίντεο και του αποσπάσματος του κειμένου (το οποίο και έχω περιλάβει σε εισαγωγικά).

    Ωφείλω ωστόσο, να σημειώσω ότι με βρίσκεται κάθετα αντίθετη με τις υποκειμενικές σας εκτιμήσεις και τους χαρακτηρισμούς που συνοδεύουν και εάν δεν γίνετε συγκεκριμένος και δεν τεκμηριώσετε αυτά που ισχυρίζεστε (περί "οικειοποίησης") θα θεωρήσω ότι είναι τουλάχιστον εντυπωσιασμοί.
    Όσον αφορά την αισθητική περί της εικονοποίησης του βίντεο, έχετε υπόψιν σαν ότι δεν συνηθίζω το αντικείμενο της όποιας δημιουργίας μου να έχει προσωποκεντρικό χαρακτήρα, αλλά γίνεται με βάση ιδέες και αξίες.

    Ελπίζω να τα λέμε συχνά, στα πεδία της νόησης και της μουσικής...
    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι παπαριες ειναι αυτες ρε? Την πινετε φουλ ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σας Ανώνυμε
    Δεν καταλαβαίνω το αντικείμενο του χαρακτηρισμού σας, καθώς δεν αναφέρεστε σ'αυτό. Θέλετε να γίνεται σαφής και συγκεκριμένος/η;

    ΑπάντησηΔιαγραφή