Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Εκείνος Και Εκείνος

ο




Ο Λουκάς και ο Σόλων. Οι αιώνιοι απροσάρμοστοι της ζωής. Οι λαϊκοί θυμόσοφοι που τριγυρνούν ελεύθεροι, μακριά από τον δήθεν καθωσπρεπισμό, ρακένδυτοι αλλά πάντα αξιοπρεπείς, θυμίζουν και καυτηριάζουν τη δική μας ηθική ένδεια.
Σενάριο: Κώστας Μουρσελάς
Σκηνοθεσία:Κώστας Κουτσομύτης
Πρωταγωνιστούν: Βασίλης Διαμαντόπουλος και Γιώργος Μιχαλακόπουλος
Η σειρά προβλήθηκε το 1989 και είναι ριμέικ της ομότιτλης σειράς του 1972


Μεταγλώττιση από Carina
42:25' - 46:20' 

-Να μπούμε Λουκά ε;
-Να μπούμε;
-Ναι, πρέπει να μπούμε.
-Πού να μπούμε;
-Στο αυγό Λουκά!
-Στο αυγό;Τι αυγό;
-Δεν τους βλέπεις; Μια χαρά είναι αυτοί. Είναι μέσα στο αυγό. Στο σύστημα Λουκά.
-Όλοι αυτοί είναι στο αυγό;
-Αχα!
-Ναι.
-Μέσα;
-Και τα έχουνε όλα Λουκά, ε;
-Και κοτόπουλα έχουνε, και μακαρονάδες έχουνε, και σαλάτες Λουκά...
-...και μπύρες...
-Ε, μέχρι να μπεις είναι. Μετά συνηθίζεις.
-Ναι, συνηθίζεις.
-Βέβαια. Συνηθίζεις.
-Μη, μη σε προβληματίζει το πώς θα μπεις Λουκά ε; Ένα περίβλημα είναι. Μετά ούτε περιπλανήσεις, ούτε πάρκα, ούτε αγωνίες. Δεν έχεις παρά να διαλέξεις, ε; Ή μέσα στο αυγό μωρό μου, ή έξω από το αυγό. Πάει! Πάει, τετέλεσται! Έλα, έλα πάμε,ε; Πρέπει να το σκεφτούμε, ε; Έχω επιχειρήματα! Πάμε.
-Όχι να μου λείπει Σόλωνα. Όχι, να μου λείπει!
-Όλα δικά στου τα θέλεις Λουκά. Όλα δικά σου τα θέλεις.
-Α, λίγη προσαρμογή..
-Ε, δεν ξέρω...
-..κάποια κοινωνικότης...Πάει αυτό είναι. Τετέλεσται!Σπίτι, γραφείο, δουλειά..
-Ναι, δουλειά, γραφείο, σπίτι, τακτικόν ωράριον, επισκέψεις. Πώς είστε; Τι κάνετε;
-Κολακείες, ξεσκονίσματα. Ο καιρός, το νέφος.
-Νομιμόφρων, νομοταγής. Επιτέλους Λουκά.
-Δε μου λες Σόλων; Στο αυγό, θα χωράμε και οι δυο μέσ στο αυγό;
-Όχι Λουκά.
-Όχι;
-Θα είμαστε μόνοι Λουκά.Ο καθένας θα χει το δικό του το αυγό Λουκά. Μόνοι.
-Αλλά εκεί μέσα θα τα έχουμε όλα. Κοντίσιον, τηλεόραση, κήπους... Αλλά μόνοι Λουκά!
-Όχι Σόλων, όχι. Εγώ όχι μόνος. Όχι,όχι.
-Δηλαδή; Να μην μπούμε;
-Όχι.
-Τετέλεσται Λουκά;
-Ναι. Όσο αντέξουμε Σόλων. Να μην μπούμε.
-Εσύ όμως τα θες όλα. Εσύ τα επιθυμείς όλα.
-Θα είμαι ολιγαρκής. Να μην μπούμε. Έξω. Όσο αντέξουμε.
-Έτσι Λουκά; Όσο αντέξουμε,ε; Όσο μπορούμε. Έξω. Στη ζωή Λουκά,ε;
-Ναι. Ναι. Έξω.
-Έξω στη βροχή Λουκά. Έξω.
-Έξω, ναι.
-Όσο μπορούμε,ε;
-Έξω.
-Έξω.
-.....


ο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου